niedziela, 12 listopada 2017

Ozdobne szelki
od Mysterious

Od dłuższego czasu bardzo podobały mi się ozdobne szelki, dlatego w końcu postanowiłam sobie takie sprawić :) Tak więc, dzisiaj mały haul, recenzja i zdjęcia szelek ze strony Mysterious. Zapraszam!

Zacznę od początku, czyli ile, skąd i jak długo czekałam. Zamówiłam dwa różne modele szelek, oba ze strony Mysterious.pl. Wysyłka nastąpiła bardzo szybko, 8 listopada paczka została nadana, a na następny dzień już cieszyłam się przesyłką :)

Muszę przyznać, że spodobały mi się pudełeczka, w których dostałam szelki. Mają piękny kolorek, a do tego wyglądają profesjonalnie - myślę, że zachowam je sobie i wykorzystam do czegoś :D 

Mam dwa wzory - białe szelki CARMEN WHITE GOLD oraz czarne AMY STRAPS & CHARMS, w których można wybrać sobie dowolną "przywieszkę".
Cena jednego produktu wynosi 27 zł. Aby móc się cieszyć tymi szelkami potrzebujemy jedynie biustonosza z możliwością odpięcia szelek. Dodam, że jest oczywiście możliwość regulacji długości.
Jeżeli chodzi o moją opinię, to jak najbardziej jestem zadowolona. Szelki pasują do wielu stylizacji, nadają "charakteru", a przy tym są wygodne :) Jeżeli zastanawiacie się nad zakupem takiego produktu, to z czystym sumieniem polecam stronę Mysterious :)

Mysterious na innych portalach:

Co sądzicie o takich szelkach? Może same macie? :) 

40 komentarzy:

  1. Nie mam takich, ale bardzo mnie zaciekawiły :) Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie to wygląda :) Muszę sobie zamówić podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ to ciekawie wygląda! Myślałam już jakiś czas o tym, aby sprawić sobie podobne. Rozwiałaś moje wszelkie wątpliwości!
    Ps. Świetne zdjęcia :)
    Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście bede wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten czarny jakoś bardziej mi się podoba ;) Choć sam design i ułożenie tych paseczków bardziej odpowiada mi w tym białym ;) Ciekawy element z tą przywieszką ;) Chętnie bym sobie takie szeleczki sprawiła, ale nie za bardzo mam takie gdzie nosić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze znajdzie się jakaś okazja żeby je założyć :D

      Usuń
  6. No proszę to rzeczywiście mega szybko przyszły ;)
    A wiesz, że pierwsze na co zwróciłam uwagę to właśnie kolor i wygląd tych pudełeczek? Niesamowicie przykuwają uwagę :) No zostaw je sobie koniecznie ;)
    No cena nie jest zbyt spora, więc jak za taki produkt to idealnie :)
    Muszę przyznać, że rzeczywiście dodały Ci takiego charakteru. Z takiej dziewczęcej Oleńki jaką jesteś za zwyczaj to teraz? Prawdziwa kobieta :)
    Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, pięknie się prezentują te pudełeczka, z pewnością znajdę dla nich jakieś zastosowanie :D

      Usuń
  7. Wygląda to super, bardzo mi się podoba i planuję takie kupić :)

    pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej polecam, ja bardzo je polubiłam :D

      Usuń
  8. super są te szelki! Na momencie zmieniają ubrania:)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Używałabym raczej słowa "ramiączka" :D "Szelki" to chyba służą do podtrzymywania spodni ;-)
    Pomijając tą drobną słowną nieścisłość produkt bardzo mi się podoba i zastanawiałam się ostatnio nad kupnem czegoś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jak przeczytałam szelki pomyślałam o takich do spodni :D
      Podoba mi się, ale tylko u kogoś, sama bym się nie zdecydowała

      jzabawa11.blogspot.com

      Usuń
    2. Chyba rzeczywiście użyłam złego słowa :D

      Usuń
  10. Takie szelki to fajna sprawa, ale bardziej chyba zdecyduję się na nie na lato. Teraz jestem takim zmarzluchem że i tak chowam się pod milionami swetrów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak na razie to stawiam jeszcze na zwykłe bluzki, za swetrami nie przepadam :D

      Usuń
  11. Mam podobne czarne. Nie zakladalam ich jeszcze bo nie moge sie jakos przemoc

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie piękne szelki <3 są cudowne, muszę zamówić te białe!

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie śliczne szelki, drugie są genialne
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne są, bardzo lubię takie szelki :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/11/ostatni-powiew-zotej-jesieni-monday-look.html

    OdpowiedzUsuń
  15. piekne!bardzo mi się podobają takie szelki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podobają mi się takie ozdobne ramiączka do stanika i z chęcią bym takie nosiła, ale nie bardzo mam gdzie :/
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na początku stwierdziłam "niee, to nie dla mnie, gdzie ja to będę nosiła?", a jednak się skusiłam i nie żałuję :D Nawet do szkoły zakładam :D

      Usuń
  17. Nie posiadam takich ozdobnych szelek, ale myślę, że to fajne dopełnienie stylizacji. Tak jak napisałaś, nadają charakteru. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne są :)
    super wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Te czarne bardzo mi się podobały :)
    Mam takie jedne tylko inny wzór.

    OdpowiedzUsuń
  20. Na początku myślałam, że zamówiłaś sobie szelki do spodni :) Po przeczytaniu posta zorientowałam się, że byłam w błędzie :D Jeśli chodzi o szelki to bardzo mi się podobają, sama od jakiegoś czasu myślę nad kupnem takiego gadżetu. Ale z takim zakupem wstrzymam się do lata bo w zimę to u mnie panuje strój na cebulkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zauważyłam, że zamiast "szelki" powinnam wpisać "ramiączka", mój błąd :D Ale już nie będę zmieniała :D Do zimy jeszcze mamy trochę czasu :D

      Usuń
  21. Fajna sprawa, tez mam jedne ;)

    OdpowiedzUsuń

Instagram