niedziela, 21 stycznia 2018

Bluzka z odkrytymi plecami
i rozkloszowana spódniczka

Na moim blogu bardzo często pojawiają się odkryte ramiona, ale dzisiaj dla odmiany będą odkryte plecy! Czarna bluzka z rękawami 3/4, z dekoltem w łódkę i z odkrytymi plecami, a do tego czarna, rozkloszowana spódniczka. W dzisiejszym poście góruje czerń.

Jakiś czas temu na stronie AvocadoStyle trafiłam na tę bluzkę i stwierdziłam, że będzie pasowała do wielu stylizacji, a do tego będzie idealna na każdą okazję. I tak właśnie trafiła do mnie :)
Powiem szczerze, że na stronie jest bardzo duży asortyment i dosyć długo zastanawiałam się nad wybraniem jednej z bluzek :D Więcej bluzek wieczorowych znajdziecie tutaj.
Tym razem połączyłam ją ze spódniczką, chociaż gwarantuję Wam, że ze spodniami wygląda równie dobrze :)
Mam dla Was też rabat do sklepu AvocadoStyle 10% na hasło POSPOLITAOLA.
*Rabat dotyczy wszystkich produktów bez przeceny :)

bluzka  |  spódniczka - nn 

Lubicie bluzki z odkrytymi plecami, czy jednak stawiacie na standardowe? ;)

42 komentarze:

  1. ładnie, czerń jest klasyczna, podoba mi się ta bluzka

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czerń, a bluzka jest świetna!

    Pozdrawiam ♥
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale sliczna ^^ Bez zadnych zbędnych dodatków a jaka elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z daleka pomyślałabym, że to sukienka! Bardzo ładnie wyglądasz! ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka ładna spódnica, ciekawe skąd ja ją znam ;p A tak serio to bluzka bardzo mi się podoba. Ja uwielbiam topy z odkrytymi plecami, znacznie bardziej niż te z wycięciami na ramionach. Obecnie poszukuję czegoś podobnego do Twojej bluzki, ale czegoś bardziej w stylu opiętego body ;) Bo moje obecne jest już na wykończeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, taka delikatna stylizacja :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz prześlicznie, mimo iż za czernią nie przepadam, to Twoja stylizacja mi się podoba, jest mega dziewczęca. :) Super spódniczka. <3 Jeśli chodzi o bluzki, to ja stawiam na takie z zakrytymi plecami. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja. Najbardziej podoba mi się bluzka :D
    https://krotkoalepieknie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz! Piękne włosy :)
    mishmashbyalice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz. Bluzka śliczna.
    Z początku myślałam, że to sukienka a tu spódniczka :)
    Jeśli o mnie chodzi, wolę standardowe bluzeczki z zakrytymi plecami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz dłuuuugie włosy ♥♥♥
    Zapraszam + obserwuję ♥
    mój BLOG <---klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się we włosach, w stylizacji w sumie też :)

    http://kiudlis.blogspot.com/2018/01/last-walentynki.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzka piękna mam podobną tylko, że w paski :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo zgrabnie wygladasz w tej całości <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/szary-paszcz-kochamy-za-uniwersalnosc-i.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komplet naprawdę wygląda jak sukienka! Świetne połączenie:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale prześliczna stylizacja !!! Bardzo mi się podoba :* Spódniczka bardziej mi wpadła w oko niżbluzeczka hiihi ;) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie tylko trochę nudno, ja założyłabym jakiś łańcuszek na plecy albo jakąś opaskę we włosy ;) tak w ogóle, masz piękne włosy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię takie kroje spódnic :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna ;) , i Twoje włosy, piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  20. jakie Ty masz śliczne włosy! <3
    cały outfit jak najbardziej na TAK! :*
    pozdrawiam cieplutko

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale Ty pięknie wyglądasz :)
    Bardzo mi się podoba ta spódniczka :)
    Miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  22. Czerń zawsze się sprawdza :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/01/winter-look-parka-w-kolorze-baby-blue.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, dlatego bardzo często kupuję ubrania w tym kolorze :)

      Usuń
  23. Bardzo kobiece jest wycięcie na plecach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię takie bluzki z odkrytymi plecami :)
    Świetnie wyglądasz, uwielbiam czarne ubrania :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastycznie wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna stylizacja 😍
    I jakie masz przepiękne włoski ! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystko pięknie ale Twoje włosy...cudowne! ❤️❤️ Czekam aż moje będą takie :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Powiem Ci, że ta bluzka jest świetna! Naprawdę genialnie w niej wyglądasz. Żałuje, że nie mam takiej figury, bo chętnie kupiłabym coś podobnego. Sama teraz szukam bluzek bez rękawów, aby trochę się przełamać i fajne modele widziałam tu - strona www Może też Wam się spodobają.

    OdpowiedzUsuń
  29. Na prawdę bardzo ładne i eleganckie bluzki możesz kupić w tym sklepie https://byinsomnia.com/pl/72-bluzki-i-topy. Moim zdaniem ich oferta jest na tyle obszerna i ciekawa, że każdy bez problemu znajdzie u nich coś dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny zestaw, może pasować na różne okazje :) Do tego rodzaju spódnicy można dopasować tez na przykład takie bluzki website i stworzyć z nich zestawienia na wiele okazji, od bardziej eleganckich po te na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wycięcie spore, normalnie biustonosz udało się założyć? jak nie to sprawdzają się takie osłonki https://julimex.pl/pl/p/Lekkie-oslonki-na-brodawki-ALL-UP-PS-08%2C-dwie-pary/1637 miałam kiedyś i bardzo się u mnie sprawdzały do sukienek bez pleców. Ogólnie jak też nie masz ramiączek jak założyć czy dekolt jest głęboki to wtedy takie można zakładać.

    OdpowiedzUsuń

Instagram