środa, 17 stycznia 2018

Hydrożelowe płatki pod oczy
Exclusive Cosmetics

Dzisiaj ponownie przychodzę do Was z recenzją kosmetyków Exclusive Comsetics. Tym razem są to hydrożelowe płatki pod oczy, trzy wersje! I w tym wpisie napiszę jak się u mnie sprawdziły, czy moim zdaniem warto je kupić :) Zapraszam!

Hydrożelowe płatki pod oczy z olejem arganowym
Kilka słów od producenta
Hydrożelowe płatki zawierają odmładzający olej arganowy oraz koncentrat intensywnie nawilżających składników aktywnych. Specjalnie opracowana formuła wnika w głąb naskórka, sprawiając, że skóra w okolicach oczu staje się nawilżona i zrelaksowana, a zmarszczki mniej widoczne.

Składniki:
Aqua, Propylene Glycol, Glycerin, Carrageenan, Argania Spinosa Kernel Oil, Betaine, Saccharomyces Cerevisiae Extract, Rhodiola Rosea Root Extract, Panthenol, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Mica, Titanium Dioxide, Cl 77491
Sposób użycia 
Zaczynamy od wyjęcia płatków z opakowania, następnie nakładamy je na oczyszczoną skórę pod oczami i zdejmujemy po 30 minutach. Ewentualny, pozostały na skórze preparat delikatnie wmasowujemy

Działanie płatków
Ta wersja powinna nawilżyć, odżywić i napiąć naszą skórę. A jak to wygląda w praktyce? Po jednym użyciu zauważyłam jedynie nawilżenie, skóra pod oczami robi się miękka. Podejrzewam, że aby osiągnąć efekt napięcia, konieczne będzie kilkukrotne użycie płatków.
***

Hydrożelowe płatki pod oczy z ekstraktem z kawioru
Kilka słów od producenta
Hydrożelowe płatki z ekstraktem z kawioru opracowano z myślą o pielęgnacji skóry pod oczami z widocznymi oznakami starzenia. Kawior zawiera antyoksydanty, witaminy i minerały, które działają na skórę odmładzająco – w widoczny sposób ujędrniają i wygładzają skórę, a tym samym sprzyjają redukcji zmarszczek.

Składniki:
Aqua, Propylene Glycol, Glycerin, Carrageenan, Caviar Extract, Betaine, Saccharomyces, Cerevisiae Extract, Rhodiola Rosesa Root Extract, Panthenol, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Polyethelene Terephthalate, Polyurethane 11, Lactic Acid, Cl 16255, Cl77000, Cl 15850
Sposób użycia
Standardowo wyjmujemy płatki z opakowania, nakładamy na oczyszczoną skórę i zdejmujemy po 30 minutach. Ewentualny, pozostały na skórze preparat delikatnie wmasowujemy

Działanie płatków
Zacznę od tego, że po około 3 minutach od nałożenia płatków na skórę odczuwałam lekkie pieczenie, które później ustąpiło. Produkt trzymałam na twarzy przez 30 minut, tak jak zaleca producent. Ta wersja powinna redukować zmarszczki, poprawiać elastyczność i ujędrniać skórę
Trudno jest mi napisać cokolwiek po jednorazowym użyciu. Nie widzę żadnych efektów poza miękką skórą. Nie wiem jakby to wyglądało po stałym używaniu produktu.
***

Hydrożelowe płatki pod oczy z mikrocząsteczkami złota
Kilka słów od producenta
Hydrożelowe płatki ze złotem do pielęgnacji skóry pod oczami ze skłonnością do występowania cieni. Aktywne składniki zawarte w płatkach dotleniają i nawilżają. Drobinki złota rozjaśniają cienie oraz sińce, przywracając promienny wygląd podkrążonym i zmęczonym oczom.

Składniki:
Aqua, Propylene Glycol, Glycerin, Carrageenan, Collagen Amino Acids, Betaine, Saccharomyces Cerevisiaae Extract, Rhodiola Rosea Root Extract, Panthenol, Lactose, Gold, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Ethylhexylglycerin, Potassium Silicate, Aluminium Silicate, Cl 77019, Cl 77891, Cl 19140, Cl 77861
Sposób użycia
Oczywiście wyjmujemy płatki z opakowania, (dla lepszego efektu możemy schłodzić płatki w lodówce) nakładamy na oczyszczoną skórę pod oczami, zdejmujemy po 30 minutach. Ewentualny, pozostały na skórze preparat delikatnie wmasowujemy

Działanie płatków
W przypadku tej wersji wypowiedzieć się nie mogę. Po nałożeniu ich odczuwałam bardzo mocne pieczenie skóry i dyskomfort. Zdjęłam je po około 3 minutach, skóra była zaczerwieniona.
Płatki powinny rozjaśnić cienie, zredukować zaczerwienienia i przynieść relaks

***
Gdzie i za ile kupić? 
Wszystkie wersje płatków znajdziecie w sklepie internetowym świt pharma, w cenie 4,99 zł

Miałyście styczność z tymi płatkami? Kojarzycie tę firmę? :) 

41 komentarzy:

  1. Nigdy nie używałam takich płatków, chyba czas to zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam i bardzo sobie chwalę . Ładna fotorelacja .

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. such a interesting post & product look helpful dear thanks for sharing..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tego typu płatki, zawsze pomagają przed wielkim wyjściem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow no czegoś takiego nie używałam jeszcze może dlatego że rzadko kiedy używam jakichś kosmetyków pod oczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też raczej rzadko sięgam po kosmetyki pod oczy :)

      Usuń
  6. Mam te płatki i jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam te ze złotem i pozytywnie mnie zaskoczyły, cienie pod oczami były mniej widoczne, a na tym mi głównie zależało ;). Może wypróbuję jeszcze inne wersje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuję, że ja nie mogłam do końca przetestować tej ze złotem... Może kiedyś zrobię drugie podejście :)

      Usuń
  8. O kurcze szkoda, że występuje pieczenie wrażliwą skórę pod oczami mogą podrażnić :(

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurcze szkoda, że występuje pieczenie wrażliwą skórę pod oczami mogą podrażnić :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi by się bardzo przydały takie płatki :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/szary-paszcz-kochamy-za-uniwersalnosc-i.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio coraz częściej myślę o takich ciekawych płatkach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam styczności z tymi płatkami pod oczy, ale zawsze byłam ciekawa czy one faktycznie coś dają czy to tylko pic na wodę. Faktycznie po jednym użyciu ciężko się wypowiedzieć na ich temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, myślę, że żeby zobaczyć pierwsze efekty trzeba by kilku użyć :)

      Usuń
  13. Nie miałam jeszcze płatków tej marki. Szkoda, że wersja rozjaśniająca cienie tak podrazniła skórę ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa od czego to zależy, że skóra piecze. Tez miałam tak sytuację :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam jakąś wersję tych płatków, ale jeszcze nie próbowałam. Mam nadzieję, że ich użycie nie skończy się tak jak u Ciebie w przypadku tej ostatniej wersji.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mimo pieczenia to chciałabym ich spróbować, bo nie miałam płatków tej marki.

    Pozdrawiam ♥
    One Masked Girl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieczenie jest jak najbardziej do zniesienia, więc jeżeli ciekawią Cię te płatki, to warto wypróbować :)

      Usuń
    2. Używałam tych płatków i efekt jest taki jak obiecują. Zlikwidowały cienie i opuchnięcia po pierwszym zastosowaniu, czego wielu innym się nie udało. Dla mnie łał mimo pieczenia, które da się wytrzymać a z czasem słabnie. Po 20 min. od nałożenia skóra nie była już zaczerwieniona a sińce "zniknęły", mimo iż taki mój urok że je mam.(po 40 wszystko wyłazi bardziej��) Również te z pereł i ze śluzem ślimaka ja polecam bardzo.

      Usuń
  17. Nigdy nie używałam takich płatków, muszę w końcu spróbować!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiem czy sie skuszę. Chyba wole zainwestowac w dobry krem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jakiś dobry krem to chyba i ja muszę zainwestować :)

      Usuń
  19. Używałam takich płatków pod oczy z innych firm, ale żadne u mnie działały :P

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo lubię takie płatki pod oczy, a moimi ulubionymi są kolagenowe :) akurat tych nie miałam okazji używać i w zasadzie nawet nie kojarzę tej marki, ale chętnie przetestowałabym tą z drobinkami złota, bo mam problemy z cieniami. Dziwi mnie to, że czułaś aż tak dyskomfort przy nich i pieczenie i jestem ciekawa dlaczego tak się stało. :< bardzo lubię jak jakieś maseczki czy inne produkty do twarzy dają uczucie pieczenia, mrowienia itp. więc mam nadzieję, że nie to pieczenie nie jest aż tak mocne, że nie da rady wytrzymać.

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawy kosmetyk, w sumie nigdy nie próbowałam :) chętnie przetestuję

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja bardzo rzadko sięgam po takie kosmetyki, nie mam takiej potrzeby (na szczęście)
    Pozdrawiam cieplutko ❤
    MY BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezbyt rozumiem dlaczego na szczęście? :D Zadaniem płatków jest przede wszystkim odżywienie i nawilżenie skóry, więc każdy może stosować - nie trzeba tego potrzebować ;)

      Usuń
  23. Jestem ciekawa tych płatków, podoba mi się ich forma. Może u mnie lepiej by zadziałały

    OdpowiedzUsuń
  24. Tych nie używałam, ale ogólnie uzywam takich płatek po oczy :* Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  25. Takie ekskluzywne, że aż uczulające.. :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostatnio używałem. Jedyne co zauważyłem to nawilżenie. Efekty myślę, że będą zauważalne po kilkukrotnym użytku. Chociaaż...nie wiem czy powinienem się wypowiadać - płatki po ok 10 minutach spłynęły mi pod kości policzkowe i tak siedziałem kolejne 10 minut...po prostu nie zauważyłem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również zauważyłam tylko nawilżenie :D Spłynęły? O kurcze! U mnie trzymały się bardzo dobrze :D

      Usuń
  27. Mam jedne takie płatki w swojej kosmetyczce, czekają na wypróbowanie :) nie mam niestety kiedy się za to zabrać. Myślę, że tak jak w przypadku prawie każdego kosmetyku, widoczne efekty najlepiej obserwuje się za którymś tam razem, tak jak mówisz :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Chyba muszę się wybrać do sklepu, jestem bardzo ich ciekawa :-)

    OdpowiedzUsuń

Instagram